✅ Підсумуємо результати стратегічної сесії для керівників ОМС «Як сформувати бренд доброчесної громади?», яка відбулася 10-11 червня.
На стратегічній сесії виступили:
▪️ Сергій Деркач, заступник Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України, який представив стратегію антикорупційної комунікації Мінінфраструктури.
▪️ Наталія Алюшина, Голова Національного агентства України з питань державної служби, яка розповіла про важливість доброчесної публічної служби та комунікаційної стратегії для просування доброчесності в громадах.
Протягом двох днів учасники та учасниці працювали з Оленою Коноплею, керівницею Управління комунікації та інформаційної політики НАЗК, яка презентувала основні положення Стратегії комунікацій у сфері запобігання та протидії корупції на період до 2025 року.
Також із Іриною Чаговець, керівницею Управління просвітницької роботи та навчальних програм, яка розповіла учасникам про роль керівника в розбудові доброчесної організації.
Забезпечили успішну групову комунікацію Анна Федоренко, Юлія Ломжець, Катерина Дацко, експертки ГО «Фундація інституційного розвитку», та Михайло Сагайдак, завідувач кафедри менеджменту КНЕУ імені В. Гетьмана, викладач на програмі МВА, практичний психолог, тренер, фасилітатор.
Ключові результати стратегічної сесії:
▪️ підготовлені методичні рекомендації з практичними порадами для органів місцевого самоврядування щодо розробки та комунікації заходів запобігання корупції;
▪️ підвищення обізнаності учасників щодо ефективної комунікації та просування доброчесності;
▪️ сприяння реалізації цілей Стратегії комунікацій у сфері запобігання та протидії корупції на період до 2025 року.
Захід став важливим кроком до покращення комунікації щодо запобігання корупції та формування бренду доброчесних громад в Україні.
Захід організовано за сприяння Програми розвитку ООН (UNDP) в Україні та фінансової підтримки Уряду Швеції.