Лідер завжди виконує роль «компасу» та визначає напрямок розвитку всієї організацій. Особливого значення «Tone At The Top» («тон згори») або «Leader’s Voice» («голос лідера») відіграє в частині комплаєнсу - адже саме він визначає ключові цінності та етичний клімат організації.
Якщо задавати правильний тон, підтримувати та розвивати його, він стане основою для культури організації. Зрештою, це те, що об'єднує всіх працівників компанії.
«Tone At The Top» зобов’язує керівництво формувати відкриту, чесну та етичну корпоративну культуру. Коли керівники демонструють належну поведінку, то і працівники з більшою ймовірністю слідуватимуть їй.
Враховуючи суть цього підходу та його значення для запобігання корупції, Фундація інституційного розвитку спільно з Національним агентством з питань запобігання корупції підготували дослідження: «Роль лідера у протидії корупції: аналітичний огляд впровадження концепції «Tone At The Top».
Посібник включає:
- Огляд міжнародних стандартів щодо лідерської ролі керівника у корупційних питаннях.
- Аналіз міжнародної практики впровадження концепції «Tone at the Top».
- Законодавчі основи лідерської ролі керівника/-ці у питаннях запобігання та виявлення корупції.
- Стан впливу керівників на запобігання корупції в Україні.
- Дослідження української практики впровадження концепції «Tone at the Top».
Детальніше з матеріалами посібника можна ознайомитись тут: https://bit.ly/3GANm54
Проєкт також реалізований за підтримки Програми розвитку ООН в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу.
«Tone At The Top» зобов’язує керівництво формувати відкриту, чесну та етичну корпоративну культуру.