Управління ризиками - це впевнене досягнення результатів без форс-мажорів. А тому кожен керівник має розуміти, що для успіху своєї організації, варто приділяти окрему увагу цьому напрямку.
Ризик завжди складається з трьох частин:
1. Ймовірності того, що щось піде не так.
2. Умов, за яких вони настають.
3. Негативних наслідків його настання.
Ефективність організації залежить від вміння управляти ризиками. Адже робота організації з помірним рівнем ризику дозволяє їй розвиватись.
Як це зробити?
За допомогою ризик-менеджменту - це процесу виявлення, оцінки та контролю загроз для фінансового та репутаційного капіталу організації.
Що допоможе налагодити ризик-менеджмент в організації:
- тон згори топ менеджменту. Тобто керівництво усвідомлює важливість та забезпечує незалежність та можливість реалізації функції комплаєнсу в організації;
- координація комплаєнс підрозділом роботи з управління ризиками на всіх рівнях (топ менеджмент, керівники підрозділів, працівники організації);
- моніторинг та перегляд системи управління ризиками та постійне вдосконалення.
Які переваги від ефективного управління ризиками?
- підвищення ефективності стратегічного планування діяльності та досягнення результатів;
- підвищення інвестиційної привабливості організації за рахунок формування прозорої та соціально-відповідальної репутації;
- вивільнення ресурсів для розвитку організації за рахунок мінімізації негативних наслідків настання ризику (штрафи, санкції, судові справи).
Так, ефективний ризик-менеджмент базується на внутрішній комунікації та інтегрованій взаємодії всіх ланок організації: від топ-менеджменту до безпосередніх виконавців. Завдання уповноваженого - підтримувати та направляти такую взаємодію в раціональний та ефективний спосіб, тобто координувати цей процес.
Цікаво детальніше ознайомитися з даною темою? Тоді цей посібник тебе зацікавить: https://bit.ly/401Lg6X