❓ Ви знаєте як залучати громадськість до формування бренду громади?
Кілійська міська територіальна громада має лайфгак — залучити жителів до творчого процесу створення та обговорення логотипу громади.
Мета ініціативи — налагодження зв'язку із громадськістю та формування бренду, який підкреслюватиме автентичність.
Також ініціатива допоможе вирізнятися серед інших громад, поліпшить імідж на місцевому й національному рівні та сприятиме залученню інвестицій.
Кроки до впровадження вдалої практики, пророблені громадою:
1. Створено робочу групу та затверджено її склад.
2. Постійний комунікаційний супровід із залученням ЗМІ з метою об’єктивного, відкритого доступу до інформації про конкурс.
3. Залучено максимальну кількість учасників до розробки логотипу громади.
4. Проведено засідання робочої групи.
5. Відкрито прийом заявок та концептуальних пропозицій.
6. Оголошено початок публічних громадських обговорень.
7. Оприлюднено конкурсні роботи трьох фіналістів та відкрито онлайн-голосування за найкращу концептуальну пропозицію.
8. Обрано переможця за результатами публічних громадських обговорень.
✅ Позитивний результат — громада побудувала місток довіри між владою та громадськістю, залучивши жителів до прийняття рішення та створення іміджу Кілійської громади.
🔗 Детальніше про конкурс за посиланням: https://cutt.ly/weqLdB8z
Ще більше вдалих практик у збірнику: https://cutt.ly/1ewMPnTV
У наступній публікації ми поділимося вдалою практикою Зарічанської сільської ради щодо залучення громадськості до створення Стратегії розвитку громади.
Вдала практика була відібрана в межах конкурсу вдалих практик залучення громадськості до прийняття рішень та організації антикорупційної роботи в ОМС, який Фундація інституційного розвитку організувала в межах проєкту «Прозора відбудова громад: інструменти залучення громадськості», за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».